Jaką funkcję pełnią stoiska handlowe?

W każdym centrum handlowym, hali targowej czy supermarkecie mamy do czynienia z różnego rodzaju stoiskami handlowymi. Robiąc zakupy, mijamy ich dziesiątki, jeśli nie setki, a sposób,
w jaki wyeksponowano na nich oferowany nam towar nie pozostaje bez wpływu na wybór, którego codziennie dokonujemy podczas zakupów. Możemy w ogóle nie zwracać uwagi na takie szczegóły, jak wygląd czy lokalizacja stoiska, jednak to one w dużej mierze decydują o tym, co ostatecznie znajdzie się w naszym koszyku.

handlowe

Stoiska targowe zwykle projektowane są z uwzględnieniem planu sprzedażowego zleceniodawcy. Od ich typu,wielkości, konstrukcji i miejsca ustawienia w sklepie zależy bowiem to, jak sprzedaje się wystawiony na nich produkt. Klienci często podświadomie spośród dwóch produktów tego samego rodzaju wybierają ten, który jest dla nich łatwiej dostępny bądź pokazany w bardziej atrakcyjny sposób. Nic dziwnego więc, że budową stoisk zajmują się specjalistyczne firmy, których coraz większą ilość możemy obecnie odnotować na rynku.

Odpowiednio przymyślane i dobrze funkcjonujące stoisko jest więc, oprócz ulotek, wizytówek, spotów i innych form reklamy, jednym z najskutejszych środków promocji dla firm, które za cel stawiają sobie wzrost sprzedaży swoich produktów czy usług. W dzisiejszych czasch nie wystarczy przecież neutralny szyld nad drzwiami zakładu. Widoczne z daleka, rozpoznawalne logo, charakterystyczna dla poszczególnych marek szata graficzna oraz kompetentny opiekun, odpowiedzialny za promocję – oto cechy tych stoisk, które z pewnością przyczynią się do osiągnięcia marketingowego sukcesu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz